Donanım, yazılım ve entegrasyon çözümlerini kapsayan bu hizmetler niteliğine göre parça dahil bakım, sürüm yükseltme, problem çözümü ve ek geliştirmeleri kapsamaktadır. Verilen hizmetler, ilgili anlaşmalar çerçevesinde takip edilir ve raporlanır.
Bakım teknolojik bir ürünün ve/veya sistemin sürekliliği ve uzun ömürlü olması açısından çok önemli bir unsurdur. Bu nedenler özellikle kurumsal firmalar periyodik bakımlarını aksatmadan yapmakta veya dış kaynaklar ile yaptıkları anlaşmalar ile yaptırmaktadırlar. Sunuculardan, bilgisayarlara, laptoplardan, kesintisiz güç kaynaklarına kadar aklınıza gelebilecek birçok sistem ve ekipmanlarının ihtiyaca göre üç, altı ve on iki aylık periyotlarda bakıma ihtiyacı vardır. Bir çok işveren için bakım maliyetleri gereksiz olarak görünse de, bakımsız sistemlerin arızalandığı durumlarda meydana getirdiği iş kaybı ve maddi hasar yapılacak olan bakım anlaşmalarından çok daha pahalı olabileceği gibi ön görülemez bir masraf haline gelecektir.
Arızalanan sistemlere, özellikle bilgi, iletişim ve güvenlik hizmeti sağlayan sistemlere, çok hızlı bir şekilde yerinde servis verilmesi iş kesintisini en aza indirmek ve güvenlik unsurlarının sürekliliğini sağlayabilmek için önem arz etmektedir.
DOST , arıza durumunda en geç kaç saat/gün içerisinde oluşan sorunlara müdahale edileceğini bildirerek desteklerinin yürütmektedir.
DOST , sağlamakta olduğumuz tüm çözümlerimiz için bakım anlaşmaları ve farklı seviyelerde destek anlaşmaları yapmaktayız.